سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی بانک اطلاعاتی جامع بسیج هنرمندان

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور از راه اندازی بانک اطلاعاتی جامع در سازمان بسیج هنرمندان کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا منتظری در نشست هم اندیشی بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه از اقشار مختلف جامعه از جمله اساتید٬دانشجویان و ورزشکاران عضو بسیج هنرمندان هستند٬ گفت: شناسایی و سامان دهی بسیجیان هنرمند در کشور جزو الویت های اصلی این سازمان محسوب می شود.

وی طلبه بسیجی هنرمند را از سرمایه های ملی دانست و افزود: رصد دقیق شرایط جامعه هنرمندان بسیجی از اهداف مهم برگزاری این نشست است.

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر عضو این سازمان هستند.

منتظری محصول محوری جشنواره های سازمان بسیج هنرمندان را از رویکرهای جدید این سازمان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در حوزه جشنواره هایی که در سازمان بسیج هنرمندان برپا می شود٬ بعد سبک زندگی ایرانی اسلامی لزوم می شود.

وی گفت:دومین رویکردی که در جشنواره های بسیجی باید رعایت شود مقاومت و پایداری است و داشتن ذهن موفقیت خواه و به دنبال فتح قله های موفقیت دینی و انقلابی بودن از ویژگی جوانان بسیجی است.

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور افزود: تقویت معرفت دینی و بصیرت سیاسی٬ اجتماعی هنرمندان باید انجام شود و جامعه ما نیاز به هنرمندان متخصص و متعهد دارد.

منتظری با اشاره به حاکمیت تفکر مدیریت جهادی بر عملکرد سازمان بسیج هنرمندان خاطرنشان کرد: با تفکر و اندیشه جهادی است که می توان در عرصه های مختلف پیروز شد.

وی گفت: اخلاص مهم ترین عنصر برای هنرمندان بسیجی محسوب می شود و داشتن روحیه انقلابی از دیگر ویژگی بسیجیان هنرمند است.

انتهای پیام/ض

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.