سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

یک سیاره شخصی در شیراز + عکس

شیراز میزبان رویداد فرهنگی هنری "یک سیاره شخصی" خواهد بود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ این رویداد که به همت جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) شیراز برگزار می شود شامل نمایشگاه نقاشی و آثار تجسمی کودکان کار تحت پوشش این جمعیت خواهد بود.
موژان انصاری مدیر برگزاری این برنامه گفت: طبق هماهنگی های انجام شده 60 اثر این کودکان شامل 40 نقاشی و 20 اثر تجسمی در نگارخانه تارپود به نمایش در خواهد آمد.
دبیر جمعیت امام علی شیراز با بیان اینکه در شهریور ماه پارسال 4 اثر از آثار این کودکان در همایش نجومی موسسه بین المللی  AAVSO در آمریکا مقام اول را بدست آورد، افزود: مهمترین اهداف این رویداد ارائه دستاوردهای هنری کودکان کار تحت پوشش جمعیت امام علی(ع)، پرورش استعدادهای این کودکان و استفاده از هنر برای ایجاد انگیزه در بین کودکان است.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه روز جمعه 7 خرداد ماه ساعت 18 و مراسم اختتامیه چهارشنبه 12 خردادماه ساعت 22 خواهد بود و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 10 الی 13 و 17 الی 22 به نگارخانه تار و پود در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس واقع در چهار راه حافظیه به منظور بازدید از این آثار مراجعه کنند.  
 جمعیت امام علی از سال 1385 فعالیت خود را در راستای سیره عملی امام علی (ع) در شیراز آغاز کرده و به عنوان یک سازمان مستقل و با هدف رفع معضلات اجتماعی با یاری داوطلبان خویش در بین دانشجویان  و اقشار مردمی و با تامین کلیه هزینه ها توسط خیرین به صورت رایگان به خانواده های محروم (به ویژه کودکان و زنان) خدماتی از جمله خدمات آموزشی، درمانی، فرهنگی، مشاوره و اشتغال ارائه می کند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: سیاره ، شخصی ، رویداد ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.