سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

گشایش نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در اردبیل

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گفت: با حضور نمایندگان کشورهای خارجی سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ایوب تقواطلب افزود: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور نمایندگان کشورهای خارجی در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت و این نمایشگاه با هدف ارائه توانمندی‌های ساختمان در سطح استان و جذب نام‌آوران کشوری در حوزه صنعت تا هفتم خردادماه پذیرای علاقه‌مندان به این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان 65 واحد تولیدی از استان‌های تهران، ‌اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، گیلان، اصفهان، گلستان، البرز، استان مرکزی و چند نمایندگی از کشورهای خارجی محصولات خود را به در معرض نمایش می‌گذارند، گفت: در روز نخست این نمایشگاه تا به این لحظه استقبال بسیار خوبی از سوی مردم را شاهد بودیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گفت: 65 واحد تولیدی در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان تاسیسات، مصالح ساختمانی، لوله و اتصالات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، دیگ‌های بخار، انواع درب‌های ضدسرقت، UPVC، شیشه‌های دوجداره و بسیاری دیگر از محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

تقوا طلب افزود: شیرآلات بهداشتی ساختمانی، سینک، هود، سنگ‌های تزئینی و نما، کامپوزیت، تیرچه‌های صنعتی، آسانسور و پله برقی نیز از دیگر محصولات تولیدات داخلی هر یک از نمایندگی‌ها است که در سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان فرصت این را به دست آورده‌اند تا محصولات خود را در معرض نمایش قرار دهند.

وی تصریح کرد: از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه تبادل دانش و اطلاعات و تکنولوژی صنعت ساختمان در بین استان‌ها و کشورهای شرکت کننده است و نیز ارتقای روابط صنعتی و معرفی سرمایه‌گذاران در این حوزه از اصلی ترین هدف دایر شدن این نمایشگاه است که امیدواریم بتوانیم به این اهداف دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تا هفتم خرداد ماه برای بازدید عموم دایر است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا زمان معین هر روز از ساعت 16 تا 22 از نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان بازدید کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.