سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورز:

هیچ تیم ضعیفی به کلمبیا راه نمی یابد

محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی در حالی که از مسئولین انتظار حمایت دارد گفت: قول های مسئولین در خصوص بهتر شدن وضعیت دلگرممان کرده با بهبود شرایط و تلاش بازیکنان با تیمی آماده و با انگیزه راهی کلمبیا می شویم.

محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین تمرین تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: دومین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال آغاز شده  و در حال حاضر شرایط خوب است، امیدواریم که تمرینات تیم ملی بدون وقفه ادامه پیدا کند تا برای حضور در رقابت های جام جهانی آماده باشیم.
 
در رقابت های جام جهانی رویارویی با تمام  تیم ها سخت است و تیم راحتی وجود ندارددر گروه ایران نیز تیم ها تکلیف مشخصی دارند؛ اسپانیا قهرمان اروپا و مراکش و ایران هم قهرمان قاره های خود هستند، کار سختی در پیش داریم و ان شاالله بتوانیم با تمرین و برنامه ریزی خوب همچنین همت مسئولین برای بهبود شرایط با در اختیار قراردادن به تیم ملی با تیم ملی سرحالی در جام جهانی حضور پیدا کنیم.
 
کشاورز ادامه داد: امکانات در دسترس در شان تیمی که برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان می کوشد، نیست اما همچنان  امیدواریم که با توجه به قول ها و صحبت های انجام شده؛ ماه به ماه که جام جهانی نزدیک تر می شویم امکانات و شرایط نیز بهتر شود.

کاپیتان تیم ملی افزود:قرار شده در ماه آینده بازی های تدارکاتی تیم ملی سر و سامان بگیرد، نمی دانم کدام بازی ها قطعی شده است اما فکر می کنم که تورنمنت تایلند قطعی شده، در صورت داشتن رقابت ها خوب تدارکاتی تیم ملی با هماهنگی فنی خوبی عازم جام جهانی می شود.

محمد کشاورز، کاپیتان تیم ملی در انتها گفت: اردوی تیم ملی  به کرج منتقل شد و دلیل این تصمیم، نداشتن سالن و  هتل بود زیرا امکانات در اردوی قبلی در شان و شخصیت تیم ملی نبود.
 قرار است که از هفته آینده در تهران اردو را ادامه بدهیم و امیدواریم که با این امکانات بتوانیم مردم کشورمان را خوشحال کنیم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.