سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت روز ملی مقاومت:

"همایش مقاومت در برابر نفوذ" برگزار شد

همایش مقاومت در برابر نفوذ به مناسبت فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت با حضور جمعی از یادگاران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش مقاومت در برابر نفوذ به مناسبت فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت امروز سه شنبه 4 خرداد با حضور جمعی از یادگاران دفاع مقدس، خانواده‌های شهدای مدافع حرم و جمعی از مردم در محل شهرداری منطقه 14 برگزار شد.

در ابتدای این همایش سردار حسینی فرمانده قرارگاه قدر به سخنرانی در رابطه با آزادسازی خرمشهر پرداخت.

وی با اشاره به عملیات آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: پس از اشغال خرمشهر توسط نیروهای بعثی پس از 19 ماه این شهر از نیروهای عراقی بازپس گرفته شد.

سردار حسینی در ادامه تصریح کرد: عملیات الی بیت‌المقدس فتح شد و این پیروزی ممکن نبود مگر با فداکاری رزمندگان اسلام و ریخته شدن خون شهدای عزیز تا خرمشهر فتح شد و در شرایطی که حدودا 19 هزار اسیر از خرمشهر بیرون کشیده شد و این مسئله بدون معجزه خداوند ممکن نبود.

فرمانده قرارگاه قدر با اشاره به فداکاری رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: با فداکاری و معجزه خداوند توانستیم خرمشهر را از چنگال بعثی‌ها درآوریم و اگر ما امروز برای روز آزادسازی خرمشهر جشن می‌گیریم بخاطر این است که می‌خواهیم یادمان بیاید که در صورتی که در برابر دشمن نیرو و ادوات کم هم داشته باشیم درصورت یاری خداوند پیروز خواهیم بود.

وی در پایان تصریح کرد: امروز اگر ما در برابر دشمن عقب ننشینیم به پیروزی‌های بزرگ دست خواهیم یافت و اراده ملت را هیچ عاملی نمی‌تواند محدود کند.

همچنین در ادامه این برنامه از خانواده ‌های دو تن از شهدای معزز مدافع حرم شهیدان رضا فرزانه و میردوستی تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است در پایان این همایش از رزمندگان مدافع حرم نیز قدردانی و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.