سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين؛

دیدار اساتید و کارکنان پیام نور استان با نماینده ولی فقیه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برلزوم هماهنگی علوم دانشگاهی با علوم الهی و قرآنی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوين ؛ حجت الاسلام و المسلمين عابدينی در اين ديدار گفت : باید علمی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود با علمی که در نگاه قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) تعریف شده، هماهنگ‌تر باشند.

وی به تشریح اهمیت فعالیت‌های جامعه دانشگاهی در کاهش معضلات جامعه پرداخت و گفت : در استان قزوین نزدیک به 150 هزار دانشجو و دانشگاهی فعالیت می‌کنند و این تعداد بسیار بالا و چشم‌گیر باید به کاهش معضلات جامعه منتهی شود.

امام جمعه قزوين ادامه داد : اما رشد چشم‌گیر برخی از معضلات نشان می‌دهد ما در دانشگاه‌ها درسی را نمی‌خوانیم که در خانه، زندگی، صنعت، کشاورزی و اقتصاد به‌کار ما بیاید.

 حجت الاسلام و المسلمين عابدينی ، اهمیت توجه به «ولایت» در دانشگاه‌ها را امری لازم و ضروری دانست و تأکید کرد: در دانشگاه‌ها هم اگر امامت، ولایت، قرآن، وحی و رسالت را به صورت جدی دنبال نکنیم، کارهای‌مان  اثرگذار نخواهند بود.

میزانی، رییس دانشگاه پیام نور استان قزوین هم در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: 12 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان قزوین مشغول به تحصیل هستند که نیمی از آن ها در مرکز استان تحصیل می کنند.

انتهای

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.