سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان از حوزه های امتحانی ناحیه2 زنجان

تمجیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در حضور کارشناسان سنجش و ارزشیابی تحصیلی از حوزه های امتحانی ناحیه2 بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تمجیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در باز دید از حوزه های امتحانی هنرستانهای شهید مطهری ، دکتر حسابی و رضوان با تأکید بر سلامت برگزاری امتحانات و ایجاد فضایی مناسب و همراه با آرامش برای رقابت سالم در بین دانش آموزان از کارشناسان خواست با آغاز امتحانات پایانی دانش آموزان مدارس در مقاطع مختلف از حوزه های امتحانی بازدید به عمل آورند تا با قرار گرفتن در جمع دانش آموزان و فضاهای پیش بینی شده برای امتحانات از تحقق این امر مطمئن گردند.

در حاشیه این بازدید جابر حیدری کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی ناحیه 2 گفت : در خرداد امسال امتحانات نهایی در 20حوزه در حال برگزاری است که سهم دختران از آن11حوزه و سهم پسران9حوزه می باشد.

وی افزود : مهمترین هدف برگزاری امتحانات، سنجش دانش آموزان و ارزشیابی آموخته های دانش آموزان می باشد و با توجه به اینکه نتایج امتحانات در آزمونهای کنکور سراسری تأثیر گذار خواهد بود بایستی برگزاری آن با دقت ، سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

حیدری در ادامه بیان کرد: در برگزاری امتحانات نهایی ناحیه2 بیش از 200همکار فرهنگی مشارکت دارند و تعداد دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات هم بیش از4950 نفر می باشد.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.