سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی:حمایت تماشاگران ضامن صعود تراکتورسازی است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فشار تماشاگران روی سکوها که نشان از حمایت مردم تبریز است می تواند صعود تراکتورسازی را در جدال سخت با النصر را در پی داشته باشد.

کاظم محمودی درگفتگو با  خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،  در باره دیدار حساس تراکتورسازی با النصر در مرحله یک هشتم نهایی اظهار کرد: به نظرم تراکتورسازی تا کنون در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بدی نداشته است وبا وجود مشکلات تا این مرحله صعود کرده است نشان از لیاقت این تیم است.

وی درادامه افزود: اگر تراکتوردر این دیدار هم نتواند صعود کند چیزی از ارزشهای این تیم کم نمی کند چراکه تراکتورشایسته گی خود را به اثبات رسانده است.

محمودی بیان کرد: باتوجه به حمایت حداکثری هواداران تبریزی از تراکتورسازی به نظر می رسد تراکتورتنهانیست وبه طور حتم این تماشاگران ضامن صعود تیمشان هستند.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت:امیر قلعه نویی با درایت همیشگی سعی در هجومی کردن تیم داشته باشد از سویی تراکتور نباید گلی در یافت کند.فاصله دفاع با خط میانی و حمله کم باشد وباتوجه به میزبانی وحمایت هواداران و تماشاگران راه صعود تراکتوربازشود.

وی یادآورشد: البته بازیکنان مراقب جنگ روانی و ووقت کشی اماراتی ها باشند چراکه به ضرر تراکتور خواهد بود امیدوارم که تراکتور در تبریز جشن صعود برپاکند و شاهد غیرت فوتبال آذربایجان در آسیا باشیم و نماینده خوبی برای فوتبال کشورمان باشیم.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
انشاالله به لطف خدا و اهل بیت علیهم السلام و همت بچه ها درایت امیرخان صعود میکنیم صلوات
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
اللهم صل علی محمد و آل محمد