سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

جمع آوری 30 میلیون تومان به نفع نیازمندان در جشنواره غذا ملایر

در سومین جشنواره غذا شهرستان ملایر 30 میلیون تومان به نفع خانواده‌های نیازمند و کودکان بی‌سرپرست جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این جشنواره بانوان خیر ملایر با هزینه خود، انواع غذاهای سنتی و محلی شامل انواع کوفته، دسر، شیرینی و آش‌های مختلف را در 25 غرفه ارائه کردند و درآمد حاصل از فروش غذارا برای خانواده‌های نیازمند اهدا کردند که شامل بسته حمایتی غذایی همچون برنج، قند، روغن، ماکارونی، خرما و شکر است که برای ماه رمضان نیازمندان تهیه خواهد شد.

مراسم جشنواره غذا همراه با اجرای موسیقی و برنامه های متنوع ورزشی بود در این برنامه هیئت همگانی پخت غذا و اجرای برنامه ورزشی در سه غرفه را بر عهده داشت که با مدیریت خانم رضایی مربی صبگاهی بانوان شهرستان به نحو احسن انجام شد . لازم به ذکر است چند باشگاه خصوصی ورزشی نیز در این امر خیر و خدا پسندانه دارای غرفه بودند که کلیه دارمد های حاصله به نفع کودکان نیازمند مصرف می گردد.

مهدی رضایی در حاشیه این مراسم باشکوه گفت :انفاق از راه های مختلف کرمت انسانی را نشان می دهد و انسان با کرامت جوانمرد می شود و وجود جوان مردای رشد روز افزون و تعالی جامعه را در تمام امور در پی خواهد داشت. واز امور جوانان و هیئات ورزشی و باشگاهدارانی که در این امر شرکت کرده اند کمال تشکر و قدر دانی خود را اعلام داشت.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.