سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برادران:

تیم ملی عراق در مشهد میزبان حریفان آسیایی می شود

رییس هیت فوتبال خراسان رضوی:میزبانی مشهد مقدس از بازی های تیم عراق مقابل حریفان آسیایی در انتخابی جام جهانی قطعی شده است و فدارسیون عراق این موضوع را رسما به فیفا اعلام کرده است.

مهدی برادران در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،اظهار کرد :میزبانی مشهد مقدس از بازیهای تیم عراق مقابل حریفان آسیایی در انتخابی جام جهانی قطعی شده  و فدارسیون عراق این موضوع را رسما به فیفا اعلام کرده است.

وی در باره دلایل انتخاب مشهد از سوی عراقی ها هم گفت :تعداد زیادی اعراب  در مشهد ساکن هستند  و ازطرفی زائران عراقی بیشماری برای زیارت حرم امام رضا )ع)مسافرت میکنند که موجب شده , مسولان تیم ملی عراق در این شهر احساس راحتی داشته باشند و در این شهر به دیداتر حریفان آسیایی خود برود.

برادران در ادامه گفت :مقدمات کار انجام شده شده  وبا همکاری مسولان ورزشی مشهد واستان قدس رضوی  می خواهیم بهترین میزبانی را از تیم های ژاپن,استرالیا وتایلند  که به گروه مرگ معروف شده , را  در ورزشگاه ثامن  مشهد داشته باشیم.

ریس هیت فوتبال خراسان رضوی همچنین افزود :ورزشگاه امام رضا ,ع را بعنوان آلترناتیو ورزشگاه ثامن آماده داریم که در صورت تمام نشدن کارهای ورزشگاه ثامن و تایید نشدنش از سوی فیفا ورزشگاه امام رضا میزبان تیم های آسیایی باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ورزشگاه ثامن قرار بود در 3 خرداد افتتاح شود و فینال جام حذفی در آن برگزار شود که با توجه به آماده نشدن میزبانی ازما گرفته شد .

برادران در پایان گفت :مشهد پتاسیل خوبی برای میزبانی از بازی های بزرگ را دارد و قبلا هم شاهد بودیم که تیم ملی افغانستان بازی خود را در این شهر برگزار کرد که با استقبال هواداران افغانی تبار قرار گرفته بود و با تمام قوا به تیم ملی عراق برای صعود کمک خواهیم کرد واز مردم فوتبال دوست مشهد درخواست می کنم که برا تشویق عراقی ها در  ورزشگاه حضور پیدا کنند و آنها را در زمین تنها نگذارند. 

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.