سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

تجلیل از فرمانده قرارگاه سید الشهدا در زنجان

از فرمانده قرارگاه سید الشهدا در زنجان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فرمانده قرارگاه سید الشهدا در این مراسم گفت : عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر برگ زرین تاریخ مقاومت ایران اسلامی است.

سردار اوصانلو با اعلام اینکه امروز هم فرهنگ ایثار و شهادت سوم خرداد سال 60 در جای جای ایران اسلامی جاری است افزود : آمریکاییها در سوریه با حضور 80 کشور نتوانستند به آرزوی خود برسند.

فرمانده قرارگاه سید الشهداء با بیان خاطراتی از آزاد سازی شهرهای نبل و الزهراء در سوریه گفت : با رشادتهای رزمندگان اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت این شهرها پس از 4 سال با دست پاسداران و نیروهای مقاومت آزاد شد.

سردار محمد تقی اوصانلو با یادآوری اینکه تنها راه مبارزه با استکبار مقاومت است افزود : تا زمانی که اسلام زنده است آمریکاییها و انگلیسیها آرام و قرار ندارند.

وی امنیت را بزرگترین ارمغان شهدا و سرداران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود : مسئولین سیاسی کشور هم امروز برای دفاع از امنیت همانند بسیجیان و با همراهی مردم در کنار هم از امنیت کشور دفاع کنند.

سردار اوصانلو به واسطه شجاعت و توفیق در آزاد سازی شهرهای شیعه نشین الزهرا و نبل سوریه نشان فتح از مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا دریافت کرده است.


انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.