سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

یاد واره شهدا

مراسم یادوراه 110 شهید محله راه چمن در مسجد خاتم الانبیاء قزوین برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین؛ جانشین سازمان عقیدتی – سیاسی وزارت دفاع سخنران ویژه این مراسم گفت : حاکمیت دینی امروز ما لطف الهی است و به همین دلیل دشمنان انواع و اقسام توطئه ها  ازجمله هشت سال جنگ تحمیلی در شرایط نا برابر را علیه کشور ما چید ند .

سردار ابوالفضل شکارچی اضافه کرد : در شرایطی که انقلاب اسلامی ما در حال تثبیت بود ، دشمنان ،  صدام  را وادار به حمله به  کشور ما کردند  .

وی افزود : ارتش بعث عراق خط مقدم استکبار جهانی در سالهای دفاع مقدس بود در ان شرایط 39 کشور که 11 کشور ان جزء قدرتهای جهانی بودند از عراق حمایت کردند ولی به برکت ولی فقیه جنگ عاملی شد برای تحکیم مواضع انقلاب .

جانشین سازمان عقیدتی – سیاسی وزارت دفاع  تاکید کرد : شهدا را فراموش نکنید ،شهدا با توکل به خدا و کمترین تجهیزات جنگی توانستند از کشور دفاع کنند ، از مسیر شهدا خارج نشوید صراط مستقیم را شهدا پیدا کردند و پیمودند .

سردار شکارچی گفت : امام فرمودند خرمشهر را خدا ازاد کرد واقعیت این است ، مگر می شود با اموزش 15 روزه و باکمترین امکانات و تجهیزات در اوج تحریم و محاصره دشمن ، خرمشهر ازاد شود .
وی افزود : این جنگ یک جنگ عادی و طبیعی نبود یک طرف همه دنیای ظلم و استکبار و یک طرف  هم اوج مظلومیت و محرومیت و البته اوج معنویت بود .

سردار شکارچی اضافه کرد : عراقیها در زمان تسخیر خرمشهر بر سر در خانه ها نوشته بودند که ما امده ایم که بمانیم ، رزمنده های ما زیر این شعار نوشتند ما امده ایم شما را بیرون کنیم ، خرمشهر را ازاد کردیم به کربلا هم وارد می شویم و بعد به سوی قدس  .

وی افزود : شهدا دشمن را از خاک بیرون کردند و امروز به برکت خون شهدا  شیعیان به کربلا  رفت و امد می کنند و روزی به قدس هم وارد خواهیم شد .

سردار شکارچی گفت : ما بعنوان مسلمان ،  یک وظیفه فردی ، اجتماعی و انقلابی داریم و وظیفه انقلابی ما بسیار مهم است چراکه در عالم امروز مسلمان زیاد داریم ولی یک آه هم برای ظلم و جور نمی کشند ، اینها مسلمان نیستند ، فقط نام مسلمانی را یدک می کشند .

وی افزود : مسلمان امروز کسی است که فرمان ولی فقیه را می شنود و پیروی هم می کند امروز ولی فقیه نائب امام زمان است ما نباید ولی فقیه را تنها بگذاریم .

به گفته سردار شکارچی ، امروز عده ای نه تنها از ولی فقیه حمایت نمی کنند، بلکه صف کشیدند و مقابل او ایستاده اند و با او می جنگند ، انها کسانی هستند که به زور می خواهند پای امریکای جنایتکار را به کشور باز کنند ،اینها خائن به خون شهدا  و امام زمان هستند .

وی افزود :  ما باید از خاک وطنی دفاع کنیم که  مزین به نام اسلام است در غیر این صورت دفاع کردن از خاک معنی ندارد .

وی اصل انقلاب را احیا دین محمد ( ص) ، مقابله با ظلم و ستم در جهان و دفاع از مظلومین و مستضعفین  بیان کرد و گفت : بقیه چیزها  فرع است  و ما نباید به خاطر فرع اسلام از اصل ان دور شویم .

به گفته جانشین سازمان عقیدتی – سیاسی وزارت دفاع  ما نباید مقدسات و اصول اسلام و انقلاب اسلامی را فدای فرع ان کنیم و این پیام مهمترین درس یادواره ی شهدا است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.