سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوم خرداد اوج ایثار ملت ایران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اوج ایثار و گذشت ملت ایران و تجلی عزت و استقلال کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فتاح محمدی به مناسبت نیمه شعبان و سوم خرداد که در یاسوج برگزار شد، افزود: بیش از 300 آیه قرآن کریم و حدود 500 روایت به فلسفه مهدویت و انتظار فرج اشاره دارد.

وی بیان کرد: برای نشر و ترویج روزافزون فلسفه انتظار فرج و مهدویت باید اقدام به تبیین هر چه بیشتر آنها کرد.

محمدی اظهار کرد: باید بستر ظهور امام عصر (عج) را فراهم کرد زیرا زمینه ساز برقراری قسط و عدل و هدایت بشر به سوی کمال و سعادت دنیوی و اخروی است.

وی عنوان کرد: شناخت بیش از پیش حضرت مهدی (عج) از انحراف و گمراهی انسان جلوگیری می کند و چنانچه فردی امام زمان خود را نشناسد تمامی اعمال دینی او باطل است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین جشن، گفت: ماه خرداد سرشار از رویدادها و خاطره های ماندگار برای ملت ایران است که باید همه ساله به نحو احسن گرامی داشته شوند.

فرج الله راد افزود: از جمله این خاطره ها و رویدادهای مهم سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر روز ایثار، مقاومت، شهادت و جانفشانی است.

وی بیان کرد: خردادماه امسال با شعبان و اعیاد مهم شعبانیه از جمله سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) تقارن یافته است.

پیام های تبریک علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمدامین سازگارنژاد رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت نیمه شعبان و سوم خرداد در این آیین جشن قرائت شد.

در این آیین جشن که بیش از 100 نفر از کارکنان، مسئولان و مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد به همراه اعضای خانواده در آن حضور داشتند برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و هنری شامل مداحی، مولودی خوانی، نمایش طنز و موسیقی محلی اجرا شد.
 
انتهای پیام /ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.