سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

مهلت درخواست فرهنگیان متقاضی انتقال در چهارمحال و بختیاری

فرهنگان متقاضی نقل و انتقالات در چهارمحال و بختیاری، جهت انتقال داخل استان تا 10 تیر و انتقال خارج از استان تا 15 تیرماه با مراجعه به امور اداری محل خدمت خود نسبت به ارائه درخواست اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: براساس دستورالعمل ابلاغی نقل و انتقالات سال تحصیلی 96-95 فرهنگیان، همکاران متقاضی می توانند جهت انتقال داخل استان از 5 خرداد تا 10 تیر و انتقال خارج از استان از 5 خرداد تا 15 تیرماه امسال، با مراجعه به امور اداری محل خدمت خود، نسبت به ارائه درخواست و تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.

بیات سلطانی، با بیان اینکه اولویت انتقال نیرو بر اساس نیاز داخل استان و سنوات تجربی است، افزود: در نقل و انتقالات داخل استان، ورود نیرو به نواحی یک و 2 شهرکرد و بروجن طبق بالاترین امتیاز در بین متقاضیان، به صورت پلکانی انجام می شود.

وی، با بیان این که نقل و انتقالات به صورت موقت و دائم صورت می گیرد، اظهار داشت: درخواست انتقال دائم با دارا بودن 5 سال سابقه خدمت از تاریخ استخدام تا 31 شهریور امسال و نداشتن تعهد خاص منطقه ای امکان پذیر است.

سلطانی گفت: کلیه نیروهای استخدامی سال 89 که دارای 10 سال سابقه تعهد منطقه ای هستند، به دلیل نیاز استان، صرفاً با داشتن 5 سال سابقه خدمت در مبدأ می توانند متقاضی انتقال داخل استان شوند.

وی افزود: متقاضیان انتقال موقت با 3 سال سابقه، در صورت قبولی در دوره های کارشناسی ارشد و با رعایت مقررات مربوط به دانشگاه های دولتی، بیماری خود، همسر یا فرزند، با تأیید شورای پزشکی و فرزند معلول جسمی، حرکتی، حسی و ذهنی با تأیید مراکز ذیصلاح می توانند از شرایط این انتقال استفاده کنند.

انتهای پیام/ م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.