سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی : با هر قیمتی حاضر به همکاری نیستم

مربی تیم ملی کاراته کشور گفت : با رئیس فدراسیون کاراته چین مذاکره کردم و اگر خواسته هایم برآورده شود همکاری خواهم کرد چرا که با هر قیمتی حاضر به همکاری نیستم .

حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته ، در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان داشت : به دعوت فدراسیون کاراته چین برای حضور در سمینار آموزشی و همچنین مذاکرات با مسئولان فدراسیون کاراته این کشور به این سفر رفتم و طی صحبت هایی که  با وانگ رئیس فدراسیون این کشور داشتم قرار بر این شد که  اگر با شرایط بنده موافقت کنند برای بعد از مسابقات جهانی کاراته در تیم ملی این کشور به عنوان سرمربی با هم همکاری کنیم و اگر غیر از این باشد و شرایط و خواسته هایم را قبول نکنند همکاری نخواهم کرد .
 
روحانی در ادامه افزود : البته از چند کشور دیگر هم پیشنهاد همکاری دارم و در ارتباط هستم و اگر شرایط فعالیت در کشور چین نشد با سایر کشورها رایزنی خواهم کرد .

با دستمزد معمولی کار نمی کنم 

وی تصریح کرد : حسین روحانی  رزومه ای برای خودش دارد چه زمانی که بازیکن بود و چه زمانی که چندین سال افتخار خدمت برای تیم ملی کشورم داشتم  و این گونه نیست که با هر قیمتی بخواهم همکاری کنم . 

مربی تیم ملی خاطرنشان کرد : در حال حاضر مربی تیم ملی ایران هستم و به تیم ملی کشورم تعهد دارم و با تمام نیرو در خدمت تیم ملی هستم . 

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.