سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرشقاقی: موفقیت تیم در گرو برگزاری دیدارهای تدارکاتی است

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال گفت: تیم ملی برای موفقیت نیاز به دیدارهای تدارکاتی زیادی دارد.

مهناز امیر شقاقی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانعنوان کرد:اردوهای آ مادگی زیادی برای تیم ملی تنظیم شده است اما تاثیر این اردوها در کنار دیدارهای تدارکاتی است که بر موفقیت تیم اثر می گذارد.

وی افزود: به علت برگزاری امتحانات و کنکور تا آخر خرداد برنامه اردویی نخواهیم داشت اما به محض اتمام فصل امتحانات اردوها با حضور 26 ملی پوش شامل بازیکنان قدیمی و جدید آغاز می شود.

امیر شقاقی ادامه داد:اگر مانند گذشته عمل کنیم و اردوها را بدون دیدار تدارکاتی برگزار کنیم شانسی برای پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا نخواهیم داشت و میزان موفقیت تیم ملی کاهش پیدا می کند.به همین منظور لیستی از دیدارهای تدارکاتی که برای تیم در نظر گرفتیم به فدراسیون ارائه کردیم که در صورت موافقت و حمایت مسئولین این دیدارها را برگزار می کنیم.

وی در خصوص تیم های هم گروه با تیم ملی در گروه D رقابت ها گفت: ویتنام جزو تیم‌های خوب آسیاست. از تیم جوانان فیلیپین شناختی ندارم، اما تیم بزرگسالان این کشور چند سال پیش مقابل تیم ایران به پیروزی رسیده بود.تیم ملی هند را هم به خوبی می‌شناسیم و بارها مقابل این تیم به میدان رفتیم و حریف آسانی نبوده است. 

امیرشقاقی اظهار داشت :هر تیمی که تدارکاتی خوبی داشته باشد می‌تواند برنده میدان باشد. بازیکنان ما نیاز به حضور در تورنمنت‌های مختلف را دارند  و باید قبل از شروع رقابت های بین المللی ، بازی مقابل تیم های بزگ را تجربه کنند تا با آرامش و به دور از هر استرس وارد زمین شوند و با تمرکز بازی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان خاطر نشان کرد: در خواست برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم های تاجیکستان، ازبکستان، ژاپن و تایلند داده‌ایم و نامه‌نگاری‌ها صورت گرفته است و منظر هستیم تا نتایج آن به دستمان برسد. ما نیاز داریم تا فاصله‌مان را با تیم‌های شرق آسیا کمتر کنیم  و در دیدارهای تدارماتی به نقاط ضعف و قوتمان پی ببریم تا فرصت بازیابی داشته باشیم.امیدوارم بتوانیم مطابق برنامه ریزی انجام شده حرکت کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.