سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تاکید بر برند‌سازی صنایع دستی آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی یکی از برنامه‌های این اداره کل را بازاریابی برای صنایع دستی در حوزه استانی، ملی و بین‌المللی عنوان کرد و گفت: برای نیل به این هدف برندسازی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ آبدار در بازدید از کارگاه سرامیک در شهرستان زنوز بر عزم اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی به منظور بهبود وضعیت صنایع دستی استان تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش پر رنگ صنایع دستی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به شعار انتخاب شده برای سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب، یکی از بهترین راه‌ها برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی توسعه صنایع دستی است.

آبدار یکی از برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی را بازاریابی برای صنایع دستی در حوزه استانی، ملی و بین‌المللی عنوان کرد و گفت: برای نیل به این هدف برندسازی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا صنایع دستی شاخص هر شهرستان با نام و نشان شایسته آن روانه بازارهای جهانی شود و آثار دست بانوان و آقایان هنرمند آذربایجان‌شرقی به تمام جهان شناسانده شود.

آبدار گفت: باید تصور کنیم نفت نداریم و مدیریت کشور را بر پایه اقتصاد بدون نفت پایه‌ریزی کنیم و این امر جز با تکیه بر توان صنایع دستی و گردشگری میسر نخواهد بود.

وی از اصغر فلاح‌پور، سرمایه‌گذار کارگاه سرامیک سازی زنوز برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی (کارگاه سرامیک) شهرستان زنوز قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.