سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تشكيل تعاوني صنايع دستي در خلیل آباد خراسان رضوی

فرماندار خلیل آباد گفت: تشکیل تعاونی صنایع دستی می تواند باعث توسعه صنایع دستی این شهرستان شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، مجتبی شاکری در بازدید از اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خلیل آباد افزود: دراین شهرستان دو موضوع کشاورزی و گردشگری بسیار قابل توجه است و میراث فرهنگی در حوزه گردشگری باید فرصت را مغتنم بشمارد و بسترهای لازم این حوزه را فراهم کند.
وی اظهار داشت: توصیه ما به مدیران اجرایی شهرستان خلیل آباد این است که در تقدیر از نمونه های خود از آثار صنایع دستی و هنری هنرمندان شهرستان استفاده کنند که این امر می تواند به تحقق شعار سال نیز کمک کند.

شاکری از کسب رتبه اول تسهیلات مشاغل خانگی در سطح استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: بانوان هنرمند شهرستان می توانند از تسهیلات مشاغل خانگی در جهت توسعه صنایع دستی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ صنایع دستی باید در دستور کار میراث فرهنگی و صنایع دستی قرار گیرد، تاکید کرد: تشکیل تعاونی صنایع دستی می تواند در جهت توسعه صنایع دستی شهرستان خلیل آباد کمک شایانی داشته باشد.

فرماندار خلیل آباد تصریح کرد: شهرستان خلیل آباد از پتانسیل و ظرفیت بالایی در حوزه صنایع دستی و گردشگری برخوردار است و اداره میراث فرهنگی شهرستان باید عمده تمرکز خود را بر شناساندن این ظرفیت ها به گردشگران بگذارد.

انتهای پیام//



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.