سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

قرارگاه خاتم حفر تونل فاز دوقطار شهری کرمانشاه را برعهده گرفت

مدیرعامل سازمان قطار شهری استان کرمانشاه گفت: بر اساس تفاهم‌نامه میان قرارگاه خاتم (ص) با استانداری کرمانشاه قرارگاه خاتم حفر تونل فاز دوقطار شهری کرمانشاه را برعهده گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعید سلیم ساسانی گفت: بر اساس این تفاهم نامه قرارگاه خاتم (ص) حفر تونل به طول 4.3 کیلومتر درحد فاصل میدان آزادی تا میدان فردوسی و نیز ساخت شش ایستگاه زیرزمینی آن را برعهده دارد.

وی افزود: از زمان انعقاد این تفاهم نامه هم قرارگاه خاتم(ص) و هم سازمان قطار شهری کرمانشاه به طور جد پای کار آمدند و طی این مدت توانستیم تمام نقشه و جزییات کار، قیمت و آنالیز اجرای طرح را انجام داده و به توافق برسیم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری استان کرمانشاه برآورد هزینه این پروژه را 430 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد:طبق برنامه زمانبندی تعیین شده با قرارگاه این پروژه چهار ساله به بهره برداری می‌رسد.

ساسانی خاطرنشان کرد: البته پیشرفت پروژه منوط به تامین اعتبار و زمین از سوی ماست، زیرا 70 درصد اعتبار این طرح از سوی شهرداری و به صورت تهاتر در قالب واگذاری زمین تامین می‌شود.

وی اظهار کرد: تامین زمین به ارزش 300 میلیارد تومان از سوی شهرداری کرمانشاه تعهد بزرگی است و نیاز است تا شهردار جدید کرمانشاه رسما وارد کار شده و در جریان جزییات اجرای طرح قرار گیرد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، حفر ، تونل ، قطار ، شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.