سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویسی برود، من هم می روم

زهیوی: قهرمان شدیم اما دوچرخه هم به بازیکنان ندادند!

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است مسئولان این تیم به برخی وعده‌های خود عمل نکردند.

رحیم زهیوی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره احتمال جدايي عبدالله ويسي از استقلال خوزستان گفت: همه ما دوست داريم وی در تیم بماند، ولي فوتبال حرفه‌اي است و هر فردي بايد راه خودش را انتخاب كند. اگر ويسي جدا شود به او حق مي‌دهم، چون به یقین يک چیزهایی در باشگاه ديده است كه مي‌خواهد چنين تصميمی بگيرد ، قطعا يک چيزهايي در باشگاه ضعيف است كه ويسي قصد جدايي دارد و او براي تصميم‌گيري خود مختار است. 
 
وی درباره اهدای پژو به بازیکنان بیان کرد: فصل تمام شده است اما هنوز به ما پول نداده‌اند و تسويه‌حساب نكرديم، درضمن پاداش درست و حسابي هم ندادند ، قبلاً به ما قول داده بودند كه اگر سهميه بگيريم به هر بازيكن يك پژو مي‌دهند، ولي ما قهرمان شديم و دوچرخه هم به ما ندادند که این واقعا جای تاسف دارد.

مهاجم استقلال خوزستان در پایان اظهار کرد: واقعاً از اين شرايط متأسفم و ويسي حق مي‌دهم كه از استقلال جدا شود ، اگر او از استقلال خوزستان برود، خيلي از بازيكنان جدا مي‌شوند و  شک نكنيد كه من هم جدا مي‌شوم و الان هم از چند تيم پيشنهاد دارم، ولي در حال حاضر مي‌خواهم به تيم ملي فكر كنم.

انتهای پیام/ 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.