سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

حضور بیش از 400 فعال خبری برای پوشش بزرگ‌ترین تجمع مهدوی جهان

همزمان با آغاز جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران بیش از 400 گروه تلویزیونی، خبری، مستندساز و عکاس از داخل و خارج کشور بزرگترین تجمع مهدوی جهان را پوشش دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛جشن‌های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز و تا امروز گروه‌های مختلف خبری و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی با حضور و استقرار در صحن‌های مختلف این مکان بزرگترین تجمع مهدوی جهان را پوشش رسانه‌ای دادند.
این گزارش حاکیست، عکاسان هنری و خبری با حضور در بلوار پیامبراعظم(ص) و خیابان‌های منتهی به مسجد، ورودی‌های منتهی به صحن‌ها، حضور در پشت بام‌ها و گلدسته‌های این مسجد مقدس صحنه های جالبی را به ثبت رساندند.
همچنین، فعالیت  ده‌ها شبکه تلویزیونی و اینترنتی به منظور پوشش و اطلاع رسانی این حضور میلیونی بخش دیگری از تلاش فعالان رسانه در این ایام بود.
همچنین  برای ثبت لحظات ناب عاشقی و دلدادگی منتظران ظهور از سوی مسجد مقدس جمکران فراخوان حضور گروه‌های  مختلف عکاسی ارائه شده بود و تلاش‌گران عرصه رسانه توانستند گوشه‌ای از این شور و شعور مهدوی را در قاب دوربین‌های خود ثبت کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.