سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پارچه های 2ميلياردی قاچاق به مقصد نرسيدند

يك دستگاه خودروی حامل محموله پارچه خارجي قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال توسط كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان اصفهان شناسايي و توقيف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" ستار خسروي" رئيس پليس آگاهي استان با بيان اين خبر به پايگاه خبري پليس گفت: كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس حين گشت زني در سطح شهر اصفهان به يك دستگاه خودروي وانت نيسان حامل بار پارچه مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد كه اين خودرو حامل 48 عدل پارچه خارجي است كه همگي آنها فاقد مدارك مثبته گمركي بوده و به صورت قاچاق وارد كشور شدندكه در اين رابطه خودرو توقيف و راننده آن نيز دستگير شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد اين خودرو محموله خود را از انباري در يكي از شهرستان هاي استان بارگيري كرده كه ماموران به محل اعزام و با هماهنگي مقام قضايي از آن بازرسي به عمل آوردند كه طي اين عمليات تعداد 7عدل پارچه خارجي قاچاق ديگر نيز كشف و توقيف شد.

سرهنگ كريمي، ارزش محموله هاي كشف شده را دو ميليارد ريال عنوان كرد و اظهار داشت: در اين رابطه دو نفر دستگير و محموله قاچاق نيز به سازمان فروش اموال تمليكي استان تحويل شد.




انتهای پیام/م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۳۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
بابا تریلی تریلی پارچه قاچاق ازبندرخرمشهر و آبادان داره وارد کشور میشه