سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ویژه برنامه های جشن نیمه شعبان درسومین حرم اهل بیت (ع)

به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) ویژه برنامه های مذهبی و فرهنگی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛مدیر روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی گفت : مراسم جشن نیمه شعبان از ساعت 16:30دقیقه امروز با گلابشویی حرم مطهربا حضور تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب برگزار و در ساعت 17 تا 19جشن ویژه کودکان و پس از آن برنامه عصر شعر مهدوی با حضور شاعران برجسته استان فارس در ساعت 18 تا 19:30 ادامه دارد.
شاهسون افزود: قبل از اذان مغرب مراسم نقاره‌زنی دراین حرم مطهر آغاز و پس از آن محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی حاج امین پویا و تواشیح گروه مصباح همزمان با نماز مغرب و عشا در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
و ی با بیان اینکه مراسم احیا شب نیمه شعبان از ساعت 12 بامداد در حرم مطهر همراه با قرائت دعا و قرآن برگزار می‌شو،ادامه داد : مراسم عقد ازدواج جوانان درحرم مطهراحمد بن موسی(ع)  ونشست تخصصی مهدویت با عنوان بشارت و مراسم ظهر ولادت با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی با مداحی حاج مجید بادکویه تا ساعت 18 و پس از نماز مغرب و عشا نیز با مدیحه‌سرایی در فضائل و مناقب حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.
وی تصریح کرد :برگزاری نمایشگاه گل نرگس در سالن قرآن و عترت و اجرای برنامه رادیویی ندای محبت در دو نوبت صبح و عصر از دیگر برنامه های حرم مطهر به مناسبت این روز خجسته است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.