سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

میله های زندان عاقبت 20 متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان داراب استان از دستگیری 20 نفر متخلف در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز آن شهرستان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج رستمی اظهار كرد: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با فروشندگان موادمخدر، هنجارشكنان و مخلان نظم و امنیت و پاکسازی نقاط جرم خیز با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی شهرستان، با قدرت و جدیت اجرا شد. 

وی افزود: در این طرح 20 خرده فروش مواد مخدر، افراد تحت تعقیب و هنجارشكن ، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان داراب به دستاوردهای دیگر این طرح اشاره كرد و گفت: توقیف 7 دستگاه موتورسیكلت متخلف،  كشف 321 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی ، 129 عدد قرص اعتیادآور از متهمان دستگیر شده، از دیگر  دستاوردهای اجرای این طرح بود.

سرهنگ رستمی با اشاره به اینكه  پلیس با بکارگیری نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات برای  افزایش و ارتقاء  امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد از مردم درخواست كرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری مانند تهیه و توزیع مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: زندان ، متخلف ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.