سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی 15 خرداد مشهد

زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی 15 خرداد مشهد با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و با حمایت های مالی خیرین استان درحوزه ورزش جانبازان و معلولان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مراسم گفت: این مجموعه ورزشی متعلق به هیات ورزش جانبازان و معلولان تاکنون دستاوردهای بسیار در حوزه ورزش داشته است.
کوروش صبوریان افزود: هیات ورزش جانبازان و معلولین استان از مجموعه‌ هایی است که دارای مدیریت و توانمندی مناسب است که با شناخت ظرفیت‌ ها به بهترین شکل از فرصت‌ ها استفاده و نیاز‌های ورزشی را برطرف کرده است.
رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولین خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مجموعه ورزشی 15 خرداد از سال 1384 در اختیار این هیات قرار گرفته و تا کنون اقدامات بسیار مناسبی برای حفظ و نگهداری و درآمدزایی آن انجام شده است.
هادی رضایی افزود: تنها هیاتی که مبالغ بسیار اندکی را از اداره ورزش و جوانان و فدراسیون دریافت می کند هیات جانبازان و معلولان است.
وی اظهار کرد: وجود یک استخر استاندارد، سالن تیراندازی، پیست دو و میدانی، چمن مصنوعی و سالن بدنسازی یک مجموعه بسیار مناسب را برای ورزشکاران معلول در خراسان رضوی به وجود آورده است.
وی گفت: هیات جانبازان و معلولان خراسان رضوی از جمله هیات هایی است که خیرین به صورت جدی از آن حمایت می کنند و تاکنون بسیاری از اقدامات نیز با حمایت آنان صورت گرفته است.
زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی مزبور امسال با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی خیرین و درآمدهای هیات ورزشی نوسازی و بهسازی شد.
انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.