سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

قطع سهمیه آرددر نانوایی های متخلف شادگان

سهمیه آرد دو واحد نانوایی متخلف در شادگان قطع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون فرماندار شادگان گفت: سهمیه آرد این دو باب نانوایی به دلیل تعطیلی مکرر خودسرانه و عدم رعایت ساعات پخت تعیین شده، با نظر قاطع تمام اعضای شورای آرد و نان شهرستان، فعلاً برای مدت یک‌ماه قطع شده است.

نعمت‌الله آلبوغبیش افزود: برقراری مجدد سهمیه آرد این دو باب نانوایی پس از گذشت یک‌ماه منوط به موافقت اعضای شورای آرد و نان و اخذ تعهد ثبتی مبنی بر عدم تکرار تخلف خواهد بود و در صورت تکرار تخلف پروانه کسب نانوایی متخلف به‌طور دائم لغو و ابطال خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه این دو باب نانوایی در روستا واقع شده‌اند سهمیه آرد آنها به سهمیه پخت خانگی همان روستا اضافه خواهد شد.

معاون فرماندار شادگان افزود: بخشداران و دهیاران نیز مکلف شدند نانوایان و عاملان توزیع آرد پخت خانگی روستاها را بطور مستمر نظارت و کنترل کنند، قطعاً در صورت مشاهده تخلف با متخلفان احتمالی برخورد خواهد شد.

آلبوغبیش گفت: ساعات پخت نانوایان در ماه مبارک رمضان تغییر کرده و در دو نوبت صبح‌ها از ساعت 6 الی 9 و بعد از ظهرها از ساعت 16 الی 20 تعیین شده است.

 وی به نامطلوب بودن کیفیت آرد بعضی از محموله‌های کارخانجات اشاره کرد و افزود: در صورت مشاهده مجدد اینگونه موارد و تأیید نامناسب بودن کیفیت توسط بهداشت و مسؤولان ذی‌ربط، مراتب به منظور برخورد لازم با کارخانجات مورد نظر به اداره تعزیرات حکومتی منعکس خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.