سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

روز نیمه شعبان روز سربازان گمنام است

امام جمعه خدابنده گفت :نیمه شعبان روز بسیار مبارکی است که روز سربازان گمنام است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛حجت‌الاسلام طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خدابنده بااشاره به اینکه روز نیمع شعبان روز سربازان گمنام است افزود : این مدال بهترین مدال افتخاری است که حضرت امام(ره) به عزیرانمان در وزارت اطلاعات هدیه کردندو مجاهدت های خاموش مدال دیگری بود که مقام معظم رهبری به سربازان گمنام دادند.

وی ادامه داد : دستگاه اطلاعاتی بنیه علمی خود را متناسب با تحولات پرشتاب علمی وتکنولوژی پیش می برد و از توان علمی بالایی برخوردار است بنابراین امروز نیروهای وزارت اطلاعات یکی از مقتدرترین و کارآمدترین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جهان هستند که دستگیری عبدالمالک ریگی، سرکرده گروهک تروریستی و همدستان وی از شاهکارهای وزارت اطلاعات بود.

طالبی عنوان کرد : موفقیت های سربازان گمنام امام زمان(عج) در مقابله با گروه های تروریستی، نفوذ ، مفاسد اقتصادی و ضربه زدن به شبکه ها و سیستم های امنیتی دشمنان از اقدامات افتخار آفرین و غرور آفرین سربازان گمنام است که دشمن را به ستوه آورده است.

امام جمعه خدابنده اضافه کرد :يکی از آسيب ها و آفت های تهديد کننده انقلاب اسلامی رواج روحيه اشرافی گری در جامعه و به خصوص در مسئولین جامعه است. اگر طبقه اشراف و مترف در جامعه به وجود آيد، علامت خطر جدی برای تداوم انقلاب و نظام اسلامی است،بنابراین مقام معظم رهبری بارها بر لزوم ساده زيستی مسؤولين و مبارزه با اشرافی گری اشاره کرده اند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.