سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

نقش شادگان در فتح خرمشهر

شادگان در فتح خرمشهر نقش اساسی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون فرماندار شادگان گفت: شادگان در فتح خرمشهر و هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی دارد.

نعمت‌الله آلبوغبیش افزود: با تقدیر خداوند متعال و تجلی قدرت ایمان و عظمت اراده رزمندگان فداکار جمهوری اسلامی ایران که به مفهوم والای ایثار و از خود گذشتگی عینیت بخشیدند، حماسه پر‌شکوه آزادسازی خرمشهر تحقق یافت.

وی گفت: مردم شادگان اشغال خرمشهر به‌دست دشمن بعثی صهیونیستی را اشغال شادگان و آزادی خرمشهر را نیز آزادی شادگان می‌دانند، چراکه شادگان تا اواخر سال 58 یکی از بخش‌های مهم خرمشهر بوده و علاوه بر موضوع تقسیمات کشوری و مرزهای جغرافیایی متصل و به هم پیوسته است.

معاون فرماندار شادگان افزود: در طول تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم، سنن و عقاید و همه چیز مردم این دو شهرستان مقاوم یکی بوده و گواه این موضوع اختیار مسکن دائمی تعداد زیادی از خرمشهری‌ها در شادگان، با وجود گذشت 34 سال از آزادسازی این شهرستان است.

آلبوغبیش با اشاره به نقش پدافندی تالاب هور شادگان و تاثیر فراوان آن در پیروزی عملیات بیت‌المقدس، فراهم کردن تدارکات لازم برای کمک به نیروهای جبهه و جنگ را امری غیر قابل اجتناب و تلاش‌های خستگی ناپذیر شادگانی‌ها در جهت پشتیبانی و ساماندهی خدمات‌رسانی به‌منظور درهم کوبیدن نیروهای دشمن را ستودنی و غیر قابل انکار دانست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.