سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشخص شدن گزینه نهایی هدایت سایپا در جلسه آتی هئیت مدیره

در جلسه دوشنبه هفته آینده هیئت مدیره باشگاه سایپا، گزینه نهایی سرمربیگری این تیم انتخاب می شود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،؛پس از این که رضا درویش  با استعفای بیت الله رضایی به مدیرعاملی باشگاه سایپا انتخاب شد، تلاش های خود را برای انتخاب هرچه سریع تر، سرمربی این تیم در لیگ شانزدهم به کار گرفت.

مدیرعامل جدید باشگاه سایپا از 2 سرمربی سرشناس لیگ برتری برنامه گرفته است. البته گزینه های سرمربی گری سایپا محدود به 2 نفر نمی شود و قرار است اوایل هفته آینده از یک سرمربی دیگر لیگ برتری هم برای هدایت نارنجی پوشان در فصل آینده برنامه گرفته شود.

در این میان مجید جلالی سرمربی سابق سایپا هم هم که به دنبال اختلاف با مدیرعامل قبلی نارنجی پوشان از سمت خود اخراج شد، به دلیل مقبولیت بین اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا از شانس بالایی برای در اختیار گرفتن مجدد فرمان هدایت خوردوسازان برخوردار است.

به هر حال برنامه گزینه های سرمربی گری سایپا،  در جلسه دوشنبه هفته آینده هیئت مدیره این باشگاه مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از جمع بندی نظر اعضای هیئت مدیره روی یک گزینه، رضا درویش  مذاکرات جدی خود را برای بستن قرارداد با گزینه منتخب به کار می گیرد.

البته یکی از شرط های هیئت مدیره باشگاه سایپا برای انتخاب سرمربی، آشنایی کامل گزینه مدنظر با امکانات و زیرساخت های این باشگاه است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
فکر می کنم در نهایت علی دایی سرمربی سایپا می شود.