سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

برجام زمینه سازی سرمایه‌گذاری در ایران

رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی رازی با اشاره به اینکه برجام زمینه سرمایه‌گذاری در ایران را فراهم کرده است، گفت: علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری‌های بیش تر در ایران و ماهشهر هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیهان کارایاما اظهار کرد: با انجام توافقنامه هسته‌ای بین ایران و جهان، روند سرمایه‌گذاری‌ها در این کشور تسهیل خواهد شد و بدون شک دولت ترکیه نیز از این فرصت به خوبی استفاده خواهد کرد.

وی افزود: با پیشرفت کارها، بدون تردید ما نیز گام‌های بسیار خوبی در راستای سرمایه‌گذاری چه در پتروشیمی رازی و چه در دیگر بخش‌ها خواهیم برداشت.

رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی رازی اظهار داشت: از حضور در کشور دوست و برادر، ایران بسیار خوشحال و خرسند هستیم و سرمایه‌گذاری در این کشور را تداوم خواهیم داد و به خود می‌بالیم و بسیار خوشحالیم.

کارایاما خاطرنشان کرد: صد درصد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری‌های بیش تر در این منطقه و در کشور ایران هستیم.

وی اذعان داشت: زمینه برای سرمایه‌گذاری در ایران به ویژه در ماهشهر بسیار فراهم است و ما علاقه داریم از این فرصت به خوبی استفاده کرده و اقدام به سرمایه‌گذاری‌های بیش تری کنیم.

رئیس هیأت مدیره پتروشیمی رازی در پایان اضافه کرد: مردم ترکیه و ایران اشتراکات فرهنگی و اجتماعی فراوانی دارند و این مسأله به افزایش تعاملات اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌های بیشتر ما در این کشور کمک فراوانی می‌کند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.