سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

شرور مسلح در حین فرار به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامي "جيرفت" از دستگيري يك شرور سابقه دارحين سرقت مسلحانه يک دستگاه خودرو، خبر داد و گفت: به مخلان نظم و امنيت اجازه جولان نخواهيم داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ مهريار سعيدي گفت: روز گذشته جواني 30 ساله که به گفته شاهدان در شرايط عادي قرار نداشته با يک دستگاه موتور سيکلت و تهديد اسلحه قصد سرقت يک دستگاه خودرو را داشت که در اين راه موفق نبوده و پس از آن اقدام به فرار مي کند.

"سعيدي" تصريح کرد : سارق که خود را در سرقت خودرو ناکام مي بيند به درب منزلي مراجعه مي کند و پس از گشوده شدن درب توسط صاحب منزل، با تهديد اسلحه قصد اخاذي از وي را داشته که در همين حين گشت کلانتري11 سريعا در محل حضور مي يابد.
وي گفت : سارق به محض مشاهده اکيپ گشت کلانتري قصد درگيري با ماموران را داشت که با اقدام سريع و ضربتي ماموران دستگير و در بازرسي بدني وي يک قبضه سلاح غير مجاز کشف شد.

سرهنگ "سعيدي تصریح کرد: متهم يکي از اراذل و اوباش منطقه بود که و چندين فقره شرارت، نگهداري اقلام ممنوعه، ايراد ضرب و جرح ، درگيري با سلاح سرد، ايجاد رعب و وحشت بين مردم و ديگر اعمال منافي عفت را در كارنامه سياه خود دارد.

وي افزود: با توجه به اين كه احتمال مي رود برخي از سرقت هاي مشابه در شهرستان هاي همجوار نيز توسط اين فرد صورت گرفته باشد، تحقيقات همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت در پايان با اشاره به ابراز رضايت و خوشحالي شهروندان از اين اقدام قاطع، تاکيد کرد: پليس در برخورد با افرادي كه باعث بروز نا امني و ايجاد بي نظمي در جامعه مي شوند از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهند كرد و به مخلان نظم و امنيت اجازه جولان نخواهد داد.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: شرور ، مسلح ، متهم ، سرقت ، تحقیقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.