سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

دستگيری سه سارق با 33 فقره سرقت در زنجان

فرماندهي انتظامی استان از شناسايي و دستگيری سه سارق حرفه ای خبر داد و گفت : اين متهمان به 33 فقره سرقت اعتراف كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززنجان؛سردار عليرضا صالحي در تشريح اين خبر گفت :در پي وقوع چند فقره كش رو زنی در سطح شهرستان خدابنده با شگردي خاص از سوي سارقان موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران كلانتری11 اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي با تلاش شبانه روزي، و تحقيقات صورت گرفته در اين ارتباط موفق شدند دو متهم به نام هاي "ب-ع" و "ف . ر " را شناسايي كنند

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد : در ادامه تحقيقات مشخص شد اين متهمان ساكن يكي از استان های مركزي كشور مي باشند كه با دو دستگاه خودرو وانت پيكان و با پرسه زني در حاشيه شهر قيدار طعمه هاي خود را شناسايی و اقدام به سرقت از آنها مي كردند.

سردار صالحي در خصوص شيوه سرقت متهمان تصريح كرد: متهمان به بهانه كمك مالي و يا در پوشش خواستگار خود را معرفي و پس از جلب اعتماد از طعمه هاي خود كش روزني و متواري مي شدند

فرمانده انتظامي استان ادامه داد: متهمان طي يك عمليات دستگير و پس از انتقال به پليس آگاهي به 18 فقره سرقت به اين شيوه اعتراف كردند

اين مقام مسئول در ادامه از دستگيري يك سارق خودرو و داخل خودرو خبر داد و گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودرو و داخل خودرو موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس شهرستان زنجان قرار گرفت و با كار اطلاعاتي يك سارق دار شناسائي و دستور بازداشت وي صادر شد.

سردار صالحي تصريح كرد: در يك اقدام ضربتي اين متهم 27 ساله دستگير و پس از انتقال به مقر انتظامي در بازجويي هاي صورت گرفته به سرقت پنج دستگاه خودرو و 10 فقره سرقت داخل خودرو با همكاري فردي ديگر اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي استان زنجان تاكيد كرد: با تلاش پليس همدست وي نيز دستگير و به جرم خود اعتراف كه بخشي از اموال مسروقه شامل پخش خودرو ، باند خودرو ، لاستيك و رينگ خودرو و ... كشف شد كه تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان به شهروندان توصيه كرد به افراد ناشناس اعتماد نكرده و زمينه سرقت را به افراد سود جو ندهند وهرگونه موارد مشكوك را به پليس 110 اعلام كنند.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.