سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

پایان خط دو شرور تحت تعقیب

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان از دستگیری دو شرور سابقه دار فراری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی ذوالقدری گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس در راستای مبارزه با افراد شرور، فردی به نام "ع – ز" 28 ساله را كه دارای سوابق متعدد از قبیل تجاوز به عنف، درگیری مسلحانه و سركرده یك باند اراذل و اوباش در شیراز بود را شناسایی و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران متوجه شدند متهم در مخفیگاهی واقع در یکی از روستاهای اطراف شیراز مخفی شده و قصد عزیمت به شیراز را دارد كه در یك عملیات پلیسی وی را در شیراز دستگیر و خودرو پراید وی را نیز توقیف كردند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: در شهرستان داراب نیز ماموران انتظامی آن شهرستان در اجرای طرح شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش، فردی به نام "ی – د" را كه دارای سابقه شرارت و سوابق متعدد كیفری متعدد از جمله اخلال در نظم عمومی، سرقت، خرید و فروش مشروبات الكلی و موادمخدر، ایراد ضرب و جرح بود را شناسایی كردند.
سرهنگ ذوالقدری گفت: این متهم كه به علت تجاوز به عنف، آدم ربایی و تهدید به قتل دارای احكام جلب متعدد از سوی مراجع قضایی بود، در یك عملیات ضربتی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: پایان ، خط ، شرور ، فارس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.