سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین مهلت ثبت نام در سامانه نقل ‌و انتقالات دانشجویی اعلام شد

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از پایان مهلت درخواست دانشجویان متقاضی نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه‌ها خبر داد.

ابوالحسن ریاضی معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه مهلت ثبت درخواست دانشجویان متقاضی از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و 31 اردیبهشت ماه 95 به پایان می رسد گفت: آمار دانشجویانی که تقاضای خود را در سامانه ثبت کرده‌اند، پس از بررسی اعلام می شود.

وی با بیان اینکه نتایج نقل و انتقالات دانشجویان سال 95 تا اول شهریور ماه مشخص می‌‌شود، عنوان کرد: مستندات دانشجویانی که درخواست خود را در سامانه نقل و انتقال ثبت کرده اند پس از بررسی در دانشگاه مبداء و مقصد مورد تایید قرار می‌گیرد.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: انتقال دانشجویان تنها زمانی امکان پذیر می‌شود که کمیسیون موارد خاص به آن رأی دهد و این موضوع نیز در صورت مطابق بودن مستندات دانشجویان با ضوابط آیین‌نامه نقل و انتقالات فراهم می شود. زمانی که با درخواست انتقال یا مهمانی دانشجویان موافقت شد، مدرک دانشجو از همان دانشگاهی صادر می شود که در آن پذیرفته شده است.

وی یادآور شد: نتیجه درخواست دانشجویان متقاضی میهمانی مثل سنوات گذشته از طریق سامانه نقل و انتقالات دانشجویان اعلام می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.