سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

اولین همایش استانی ارزشیابی کیفی توصیفی دانش آموزان در شهرکرد

اولین همایش استانی علمی پژوهشی «ارزشیابی کیفی توصیفی» (ارزشیبابی تحصیلی دانش آموزان ابتدایی) در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اولین همایش استانی علمی پژوهشی «ارزشیابی کیفی توصیفی» (دانش آموزان ابتدایی) با حضور محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، در پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان شهرکرد برگزار شد.

130 مقاله از سراسر کشور و در سه سطح دانشجویی، کارشناسی ارشد و دکترا، به دبیرخانه این همایش، که با همکاری انجمن علمی پژوهشی پردیس شهید باهنر شهرکرد و معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برگزار شد، ارسال گردید.

10 مقاله برتر در قالب سخنرانی و 40 مورد از مقالات برتر نیز در قالب پوستر در این همایش ارائه شد.

ارزشیابی کیفی توصیفی از نظریه تا عمل، ارزشیابی مستمر، ارزشیابی پویا و رشد دهنده، ارزشیابی کیفی توصیفی و نظریه های نوین یاددهی و یادگیری، الزامات اجرایی ارزشیابی کیفی توصیفی در ابعاد مختلف، ارزشیابی کیفی توصیفی و تنوع ابزارها، رویه ها و روش ها، ارزشیابی کیفی توصیفی، تجارب جهانی و مطالعات تطبیقی، چالش های عملی و اجرایی ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس درس، ارزشیابی کیفی توصیفی و گزارش پیشرفت تحصیلی و تربیتی (کارنامه)، نقد ارزشیابی کیفی توصیفی از نظر اولیا، معلمان، مدیران و مسئولان، نقد تحلیلی پژوهشی ارزشیابی کیفی توصیفی در آینه مطبوعات و رسانه ها، مقایسه میزان اثر بخشی ارزشیابی کیفی توصیفی در مقایسه با سایر انواع ارزشیابی ها، ارزشیابی کیفی توصیفی و اسناد بالا دستی (سند تحول بنیادین، برنامه درسی ملی و ...)، ارزشیابی کیفی توصیفی و جهش تحصیلی و غنابخشی به محیط های یاددهی و یادگیری، ارزشیابی کیفی توصیفی و موقعیت های خاص یادگیری (کلاس های چند پایه، کلاس های تلفیقی، دانش آموزان خاص و ...) و سایر موضوعات و پژوهش های مرتبط با ارزشیابی کیفی توصیفی، از محورهای این همایش بود.

کارگاه های بررسی ارزشیابی کیفی توصیفی و نمایشگاهی از فعالیت های دانش آموزان مدارس ابتدایی استان نیز در این همایش یکروزه دایر شد.

گفتنی است: ارزشیابی کیفی توصیفی، هم اکنون در مدارس ابتدایی سراسر کشور در حال اجرا می باشد و جایگزین نمرات کمی و ارزشیابی سنتی در کارنامه تحصیلی دانش آموزان شده است.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.