سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

اعطای تسهیلات اشتغال زایی در راستای اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، از اعطای سالانه 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار رضا محمدسلیمانی، با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و اقدامات سپاه قمر بنی هاشم (ع) در این راستا گفت: طی دو سال اخیر ضمن شناسایی کامل عرصه ها در نقاط شهری و روستایی استان و آموزش متقاضیان، هر سال نزدیک 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به افراد آموزش دیده، برای راه اندازی کارگاه های تولیدی اعطا شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته نمایشگاه محصولات تولیدی اقتصاد مقاومتی هم در شهرکرد برپا شد و مشکلات تولیدکنندگان مانند بازار فروش مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

محمدسلیمانی، با اشاره به ادامه روند حمایت از تولیدات اقتصاد مقاومتی در سال جاری، افزود: امسال صنایع تبدیلی و بسته بندی محصولات باغی در دستور کار قرار دارد که تعدادی دستگاه نیز در این راستا تهیه شده و با اعطای وام در اختیار متقاضیان قرار می گیرد تا ضمن جلوگیری از اتلاف محصولات، ارزش افزوده آنها را نیز افزایش دهد.

وی، عزم عمومی و جدی مسئولین و مردم را در تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری دانست و با اشاره به راه اندازی ستاد اقتصاد مقاومتی با فرماندهی استاندار و دبیری سپاه استان، تأکید کرد: هماهنگی بین دستگاهی از نیازهای حرکت استان به سمت حل مشکلات اشتغال و کارهای مولد است.

انتهای پیام/ض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.