سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

رضايت رهبری از عملکرد ناجا افتخاری ارزشمند و مايه عزت پليس است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: رضايت مقام معظم رهبری از عملکرد ناجا افتخاری ارزشمند و مايه عزت و مباهات پليس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛سردارحسين اشتری در آيين تکريم و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبيل با گراميداشت اعياد فرخنده ماه شعبان و تبريک ميلاد مسعود و مبارک حضرت علی اکبر(ع) و قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود (عج) گفت: اميدواريم اين مراسم مورد رضايت خداوند بوده، آثار و برکات معنوی در حوزه امنيت و آرامش به ارمغان بياورد.

وی امنيت و آرامش حاکم بر استان اردبيل را مطلوب، پايدار و بستر ساز توسعه، پيشرفت و تعالی در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و سياسی عنوانو تصريح کرد: به حول و قوه الهی ايناستانبا در نظر گرفتن تعداد جمعيت و به سبب دارا بودن مردمی متدين، با فرهنگ، ولايیووفادار به انقلاب آمار کمی در بحث بروز جرايم داشته و به لحاظ دستيابی به شاخص های امنيتی در وضعيت مطلوبی قرار دارد.

فرمانده ناجا تعميق باورهای دينی، تبعيت از اخلاقيات، فرهنگ سازی ارزش های اسلامی و اشاعه احکام اسلامی را ضامن سالم زيستن و معصوم ماندن در برابر تهديدات و آسيب ها دانست و اظهار داشت: فاصله گرفتن از مباني دين مبين اسلام و ترويج ارزش های ضد اخلاقی و تبعيت از فرهنگ بيگانه جامعه را در مسير انحطاط و نابودی هدايت کرده و باعث فروپاشی کانون گرم خانواده خواهد شد.

سردار اشتری با اشاره به ديدارهای اخير مسئولان ارشد ناجا با مقام معظم رهبری و دغدغه های ايشان در حوزه آسيب های اجتماعی را ياد آور شد و گفت: نيروی انتظامی با حداکثر توان در اين مسير گام برداشته و محور فعاليت های خود رابر اقدامات پيش دستانه و پيشگيرانه متمرکز و به گونه ایعمل می کند که دغدغه های فرماندهی معظم کل قوا در حوزه آسيب های اجتماعی با جديت و همت مضاعف رفع شود.

وی با بيان اينکه مقام معظم رهبری در اين ديدار رضايت از عملکرد پليس را اعلام و بر کسب توفيقات بيشتر در حوزه مأموريتی تأکيد داشتند وافزودند: رضايت معظم له از عملکرد ناجا افتخاری ارزشمند و مايه عزت و مباهات پليس است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، رضایت ، رهبری ، عملکرد ، ناجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.