سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

اجرای 950برنامه برای سالروز فتح خرمشهر

950برنامه برای سالروز فتح خرمشهردر استان پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: بیش از 950 برنامه فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به این نهاد پیشنهاد شده که در این سه روز در سراسر استان عملی خواهد شد.

احیاء محمد امیری افزود: سخنرانی فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در نماز جمعه، و حضور گروه های رزم نواز در سطح شهر، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری یادواره شهدا در شهرهای اسفراین و درق و برگزاری رزمایش تیپ جوادالائمه در مانه و سملقان از مهم ترین برنامه های محوری این نهاد هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان اظهار داشت: باواگذاری زمین برای احداث باغ موزه دفاع مقدس استان از سوی شورای اسلامی شهر بجنورد، فاز اول تمام شده و فاز دوم درحال اتمام است.

وی افزود: برای سال جاری سه میلیارد تومان اعتبار برای احداث موزه پیش بینی شده است.

سرهنگ امیری گفت : 10هکتار از 93هکتار زمین پارک جنگلی دوبرار بجنورد، برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان اختصاص یافته که این موزه به عنوان ویترین، آثار دفاع مقدس استان رادر خود خواهد داشت.

وی از اتمام ساخت این باغ موزه تا 4سال آینده خبرداد و اظهار کرد: یادمان ساخت گلزار 48 شهید گمنام که در20 نقطه خراسان شمالی وجود دارد هم تا نیمه مهرماه امسال ساخته خواهد شد.

سرهنگ امیری گفت: برای ساخت یادمان 48 شهید گمنامی که دراستان است، سه میلیارد تومان از محل سفر رهبری به خراسان شمالی اختصاص یافته که تا سالروز ورود رهبری به استان 19مهرماه 95 کارساخت یادمان ها به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.