سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

کشف شکر احتکاری در آذربایجان‌غربی

۹۷۵ تن شکر احتکاری امسال در استان آذربایجان‌غربی کشف شد.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت : این میزان شکر که ارزش ریالی آن 21 میلیارد و 294 میلیون ریال است ، در انبار مخروبه‌ای در یکی از شهرهای آذربایجان‌غربی احتکار شده بود.

سردار اصلانی با اشاره به دیگر اقدامات پلیس استان از آغاز امسال تا 25 اردیبهشت ماه گفت: در این مدت 108 هزار و 475 تماس مردمی با پلیس 110 ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ، بیش از 12 درصد بیشتر بوده است.

وی تصریح کرد : از مجموع این تماس‌ها ، 33 درصد در حوزه پلیس و قابل رسیدگی و 61 درصد هم خارج از وظیفه پلیس بوده است.

سردار اصلانی با اشاره به کشفیات امسال مواد مخدر اظهار داشت : امسال یک تن و 741 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد ، در حالی که این رقم ، پارسال در همین مدت ، یک تن و 30 کیلوگرم بوده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی افزود : در این مدت همچنین ، انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر با افزایش 44 درصدی و دستگیری قاچاقچیان با رشد 39 درصدی روبرو بوده است.

سردار اصلانی از جمع‌آوری یک هزار و 641 نفر کارتن‌خواب و معتاد متجاهر از ابتدای امسال در سراسر استان خبر داد و گفت : این آمار نشان دهنده افزایش 78 درصدی دستگیری در مقایسه با مدت مشابه پارسال بوده است.

وی به دستگیری 755 نفر سارق در استان اشاره کرد و افزود : ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده 22 میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت همچنین از وصول 13 پرونده زمین‌خواری به ناجا خبر داد و افزود : 10 پرونده زمین‌خواری متعلق به مرکز استان و سه پرونده مربوط به سایر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بوده و در این زمینه 30 هکتار از اراضی ملی و شهرداری به دستور مقامات قضایی از متصرفان خلع ید شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.