سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

شناسایی بانوان نخبه

بانوان نخبه و توانمند شناسایی می شوند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: با راه اندازی بانک اطلاعاتی بانوان نخبه ، بانوان پویا و توانمندشناسایی می شوند .

 مریم بیدخام در همایش بانوان گفت: در تلاش هستیم از بانوان در عرصه های مدیریتی استفاده کنیم.

وی ادامه داد : در جمهوری اسلامی فضا برای حضور بانوان توانمند در تمام زمینه ها فراهم است و حضور ۱۰۰ درصدی زنان استان در انتخابات گواه این مطلب است.
رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان هم در این همایش  از تاسیس پارک بانوان خبرداد.

شهریار رحمانی  گفت :بانوان این سرزمین نباید کنار گذاشته شوند و باید همپا با مردان برای سرافرازی هرچه بیشتر ایران اسلامی تلاش کنند.

در پایان این همایش تعدادی از درباره ناکافی بودن اقدامات صورت گرفته برای  حضور بانوان در عرصه های اقتصادی و اجتماعی از مسئولین استان و شهرستان سوالاتی را پرسیدند.

یک از زنان در سوال خود از مدیر کل امور بانوان استانداری پرسید:چرا در حال حاظر از بانوان در هیچ یک از جایگاه های مدیریتی استفاده نمي شود؟

بیدخام در پاسخ به این سوال گفت:با مسئولین استان به ویژه آموزش و پرورش صحبت کردیم و به آنها گفته ایم :مگر می شود یک زن که در مدیریت خانه و در مدیریت یک مدرسه بسیار موفق عمل کرده در یک رده بالاتر نتواند از پس کار برآید.
وی ادامه داد:با برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و محصولات خانگی می کوشیم نقش و جایگاه از دست رفته بانوان در اقتصاد خانواده را به وی بازگردانیم.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.