سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

فعالیت تنها 20 درصد واحدهای صنعتی در دزفول

نماینده صنعتگران شهرستان دزفول با بیان اینکه به دلیل مشکلات ایجاد شده روح بی تفاوتی تمام بخش صنعت را فرا گرفته است گفت: در حال حاضر تنها 20 درصد واحدهای صنعتی این شهرستان فعال می باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احیا پاشا بیان کرد: باید فضایی ایجاد کرد تا صنعتگر و تولید کننده عشق به کار و تولید داشته باشد.

وی افزود: باید مردم دزفول را تشویق کرد سرمایه و نقدینگی خود را وارد عرصه تولید کنند تا کشاورزان مجبور نباشند محصولات خود را در مزرعه رها کنند.

پاشا با انتقاد از بانک ها خاطرنشان کرد: باید سوال کرد چرا بانک ها پول را در جهت تولید به کار نمی گیرند.

نماینده صنعتگران شهرستان دزفول اظهار داشت: شاخص فلاکت از نظر اقتصادی با جمع تورم و نرخ بیکاری به دست می آید، به گونه ای که اگر جمع تورم و نرخ بیکاری بالاتر از 30 بود به فلاکت و بحران رسیده ایم.

احیا پاشا اذعان کرد: تولید به معنای تبدیل یک شی غیرقابل استفاده به شی قابل استفاده می باشد در حالی که در بازار کنونی همه چیز در بازار وجود دارد و هیچ تغییری در تولیدات ایجاد نمی شود که این به فقر در اقتصاد معروف است.

وی گفت: از سال ها پیش قرار بود صنایع تبدیلی در دزفول توسعه یابند اما تاکنون این صنایع در دزفول فعال نشده و معلوم نیست چه کسی باید به فریاد کشاورزان و صنعتگران برسد.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.