سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تشریح برنامه های روز جوان بندر ماهشهر

برنامه های روز جوان شهرستان بندر ماهشهر تشریح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مشاور فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر در امور جوانان و سازمان های مردم نهاد گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برنامه های متنوعی از روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

اسماعیل طرفی به برنامه های پیش رو اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه دست آورد ها و توانمندی های جوانان منطقه به مدت ۴ روز در پارک فردوس بندرماهشهر برپا می باشد و در کنار آن برنامه های مفرح و ورزشی با همکاری هیئت ورزش های همگانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: غرفه هنرهای تجسمی، هنرهای دستی، غذاهای محلی و نمایشگاه عکس نیز با همکاری اداره میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل پارک فردوس ماهشهر برپا خواهد بود.

مشاور فرمانداری بندرماهشهر در امور جوانان و سازمان های مردم نهاد افزود: چهارشنبه مراسمی به همین مناسبت و با موضوع نقش جوانان در جامعه و راهکارهای موفقیت جوانان با حضور یکی از اساتید استان و همکاری شهرداری بندرماهشهر برگزار می گرد.

طرفی گفت: با هیات های ورزشی نیز در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات ورزشی هستیم و به زودی با همکاری هیات شطرنج و پینگ پنگ بندرماهشهر نخستین دوره مسابقات جوانان برگزار خواهد شد.

گفتنی ست؛ مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از ساعت ۲۰:۰۰ روز چهارشنبه در پارک فردوس، مجاور کتابخانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.