سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استمرار برخورد قاطع با جرایم خاص و خشن

معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی بر استمرار برخورد قاطع با جرایم خاص و خشن تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، حجه الاسلام والمسلمین فروتنی در جلسه شورای پیشگیری خراسان رضوی با تقدیر از اقدامات دستگاه های مختلف در زمینه برخورد با جرایم از جمله نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی افزود: در سال 94 و در 2 ماهه ابتدای سال جاری اقدامات خوب و مؤثری در زمینه مقابله با جرایم خاص و خشن انجام شده است.

وی با اشاره به وجود تعامل مناسب بین دستگاه قضایی و سازمانهای وابسته و دستگاه های مختلف اظهار امیدواری کرد: در سال جاری نیز شاهد استمرار اقدامات در حوزه برخورد با این گونه جرایم و همچنین پیشگیری از جرایم خاص و خشن خواهیم بود.

معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی افزود: سیاست دادگستری استان برخورد قاطع با جرایمی مانند سرقت های به عنف و مقرون به آزار در سراسر حوزه قضایی استان می باشد.

حجه الاسلام والمسلمین فروتنی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: هماهنگی های خوبی در جهت اجرای برنامه های معین در آستانه ماه مبارک رمضان انجام شده و انشاء الله آحاد جامعه نیز همچون گذشته ضمن رعایت شئون اسلامی یاری کننده مسئولان در امر پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات خواهند بود

انتهای پیام//
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.