سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

حمایت فرماندار و مدیران کل استانداری یزد از کمپین سه شنبه های بدون خودرو

فرماندار و مدیران کل استانداری یزد از کمپین سه شنبه های بدون خودروحمایت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرماندار و مدیران کل استانداری یزد از با حضور در مراسم دوچرخه سواری، حمایت خود را از کمپین سه شنبه های بدون خودرو  اعلام نمودند.
با افزایش استقبال مسئولان و شهروندان، از کمپین سه شنبه های بدون خودرو، هر سه شنبه شاهد اعلام حمایت تعدادی از مسئولان از این کمپین هستیم.
در این سه شنبه با حضور فرماندار شهرستان یزد، مدیران کل دفتر فنی، امور شهری و شوراها، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد و تنی چند از کارشناسان استانداری و شهرداری یزد و علاقه مندان به حفظ محیط زیست و فرهنگ ترافیک، مراسم دوچرخه سواری برگزار شد.

در این مراسم صبحگاهی علاقه مندان به کمپین سه شنبه های بدون خودرو محل پارک باغ ملی واقع در میدان آزادی یزد حضور یافته و بلوارهای شهید صدوقی شمالی و شهید باهنر را به مقصد سمت استانداری یزد رکاب زدند.

کمپین سه شنبه های بدون خودرو با هدف ارتقاء سطح فرهنگ ترافیکی، ترویج استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا به پیشنهاد دفتر مشارکتهای اجتماعی سازمان محیط زیست در کشور به راه افتاده و توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب نموده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.