سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

آزاد سازی سه هكتاراز اراضی ملی از متصرف غير قانونی در زنجان

فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف سه هكتار از اراضی ملی و دولتی در شهرستان طارم خبر داد و گفت : ارزش تقريبی اين اراضی سه ميليارد ريال برآورد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردارعليرضا صالحی گفت:ماموران پليس آگاهی شهرستان طارم از تصرف سه هكتار از اراضی ملی و دولتی در شهرستان طارم مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار داد.

فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: در تحقيقات صورت گرفته ماموران دريافتند فردی اقدام به تصرف سه هكتار از زمين هاي ملي و دولتي اطراف روستای " چورزق " كرده است.

سردار صالحی با اعلام اينكه متهم زمين تصرف شده را به قطعات كوچكتر تقسيم و مقداری از آن را در قالب باغ شهر فروخته بود گفت : در خصوص زمين های مذكور از اداره كل منابع طبيعي استعلام و مشخص شد كه محدوده تصرف شده به متراژ سه هكتار در اراضی ملي و موقوفه واقع در حريم روستاي چورزق است.

فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن اشاره به ارزش تقريبی سه ميليارد ريالی زمين مذکور، خاطرنشان کرد: با تکميل پرونده و ارسال به مرجع قضائي از سوی اين مرجع برای متهم قرار قانونی صادر شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان به شهروندان توصيه كرد: قبل از خريد هرگونه زمين در مورد آن تحقيقات كامل انجام و از صحت اسناد و مدارك و مجازبودن آن مطمئن شوند.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: آزاد سازی ، اراضی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.