سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزم حسینی در همایش آمایش دفاعی مناطق کویری ایران:

وحدت بین شیعه و سنی با توپ و تانک بوجود نمی‌آید

استاندار کرمان گفت: وحدت بین شیعه و سنی با توپ و تانک بوجود نمی‌آید بلکه نیازمند فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  رزم‌حسینی استاندار کرمان در همایش آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری و بیابانی کشور که در سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد گفت: در دولت تدبیر و امید نگاهی اقتصادی به کویر شده است.

وی ادامه داد: امروز در کویر کرمان تهدیدهای بسیاری وجود دارد که باید آن را به فرصت تبدیل کنیم هم اکنون کویر محل تردد اشرار قاچاقچیان و در بعضی موارد تروریست‌ها شده است که باید به شدت با آنها برخورد کرد.

استاندار کرمان اظهار داشت: کویر باید یک متولی واحد داشته باشد که متاسفانه در ایران این گونه نیست گردشگرانی که به کویر کرمان آمده‌اند همگی معتقدند که کویر کرمان الماس‌ کویرهای جهان است.

رزم‌حسینی با اشاره به تردد تروریست‌ها در کویر گفت: متاسفانه کاروان‌های مواد مخدر و تروریست‌ها کویر را به شاهراهی برای رفت و آمد خود تبدیل کرده‌اند.

وی با اشاره به وحدت میان مسلمانان گفت: امروز در کرمان 20 هزار اهل تسنن و 65 هزار شیعه وجود دارد وحدت بین شیعه و سنی با توپ و تانک بوجود نمی‌آید و نیازمند فرهنگ است.

استاندار در پایان خاطرنشان کرد: امروز حدود 15 هزار نفر در حاشیه کویر زندگی می‌کنند که وظیفه حراست و تامین امنیت کویر را به طور داوطلبانه بر عهده گرفتند .


انتهای پیام/

برچسب ها: امنیتی ، دفاعی ، حسینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.