سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

خبرهایی از نتایج فوتبال دسته اول باشگاه های کشور

در پایان دیدارهای آخرین هفته لیگ دسته اول فوتبال ایران، گیتی‌پسند، شهرداری اردبیل و پاس همدان به لیگ دسته دوم فوتبال سقوط کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در پایان فصل 95-94 لیگ دسته اول فوتبال ایران (لیگ آزادگان)، تیم‌های گیتی‌پسند، شهرداری اردبیل و پارسه تهران به دسته پایین‌تر سقوط کردند و تیم‌های پارسه تهران  و فولاد یزد در آخرین هفته از سقوط فرار کردند و در لیگ یک ماندند. پیش از این، آلومینیوم هرمزگان و داماش گیلان به دسته دوم سقوط کرده بودند.

در هفته سی و هشتم لیگ دسته اول، گیتی‌پسند با سه گل از مس رفسنجان شکست خورد و 39 امتیازی ماند.

شهرداری اردبیل با تساوی یک بر یک، پیکان صعود کرده به لیگ برتر را متوقف کرد و 40 امتیازی شد اما به لیگ دسته دوم سقوط کرد. پارسه تهران نیز در آخرین دیدار، با تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم هرمزگان، قعرنشین جدول رده‌بندی متوقف شد و با 42 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به فولاد یزد و بهتر نسبت به پاس همدان در لیگ ماندگار شد .

پاس در هفته سی و هشتم در خانه با نتیجه 3 بر یک از سد مس کرمان گذشت و علیرغم برد با تفاضل گل به لیگ 2 سقوط کرد . فولاد یزد هم با برتری یک بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان، 44 امتیازی شد و از سقوط به دسته پایین‌تر در امان ماند.

انتهای پیام/ ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.