سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاهم نامه همکاری دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع)

در مراسمی روسای دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) و دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) برای همکاری در زمینه های مشترک تفاهم نامه ای را امضا کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ رییس دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در این مراسم گفت: : این دانشگاه نیز مانند دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی آغاز به کار کرده است که 90 درصد پذیرش آن به دانشجویان غیر ایرانی در مقطع کارشناسی ارشد اختصاص دارد.
سید ابوالحسن مخزن موسوی افزود: از مهمترین برنامه های پیش روی دانشگاه پذیرش مستقیم دانشجو، انتقال دانشجو با سایر دانشگاه ها و نیز تاسیس شعب دانشگاه در سایر کشورها است که همگی با یک نگاه برون مرزی در حال برنامه ریزی و انجام می باشد.

وی گفت: با توجه به تشکیل جمعیت استادان جهان اسلام از کلیه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های جهان اسلام دعوت کردیم که به این جمعیت بپیوندند تا بتوانیم در راستای تحقق این فرمایش حضرت رضا(ع) گام برداریم
.
رییس دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) تاسیس شعب دانشگاه در شهرهای مشهد و کربلا  را از اولویت های کاری خواند و افزود: با توجه به برنامه های فرهنگی دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) همه ساله دانشجویان را با هزینه دانشگاه به شهرهای مقدس مشهد و کربلا اعزام می کنیم لذا تاسیس شعب دانشگاه در این دو شهر را در اولویت کاری قرار داده ایم
.
انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.