سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

نفس در نمایشگاه دزفول

يكی از برنامه های چهارم خرداد در دزفول، رونمايی از فيلم «نفس» ساخته نرگس آبيار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: به مناسبت چهارم خرداد؛ روز مقاومت و پايداری و روز دزفول، برنامه‌هایی فرهنگی و هنری در شهرستان پيش‌بينی‌ شده از جمله برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی دفاع مقدس است كه در مجتمع سينمایی‌ دزفول داير خواهد شد.

نادر سعادتی‌فرد،  اظهار كرد: اين نمايشگاه از سوم تا هفتم خرداد در اين مجتمع پذيرای علاقه‌مندان و هنر دوستان خواهد بود. همچنين برگزاری شعر با گویش دزفولی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت سالروز ۴ خرداد در شهرستان پیش‌بینی شده است.

سعادتی‌فرد از برگزاری مراسمی رونمایی‌ از فیلم «نفس» ساخته نرگس آبیار در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: پیش‌بینی شده است عوامل این فیلم روز چهارم خرداد که سالروز مقاومت دزفول است با حضور در مجتمع سینمایی دزفول از این فیلم رونمایی به عمل آورند.

فیلم سینمایی «نفس» سومین فیلم نرگس آبیار است كه زندگی چهارکودک به نامهای بهار، نادر، کمال و مریم را روايت میكند که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ‌ خود زندگی میكنند. اين فيلم قصه زندگی اين خانواده بین سالهای ۵۷ تا ۶۲ است.

«نفس» داستان دختر بچهای را بازگو میکند که زمان شاه و انقلاب را پشت سر میگذارد و در بمباران سال ۱۳۶۲ شهید می شود.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.