سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

کسب رتبه دوم کشور در نظرسنجی های انتخاباتی سال 94

واحد پژوهش صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، رتبه دوم کشور در نظرسنجی های انتخاباتی سال 94 را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ با توجه به کسب رتبه دوم کشوری در نظرسنجی های انتخاباتی سال 94 از سوی واحد پژوهش صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، در نشستی با حضور مدیرکل پژوهش و اجرای نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی، از پرسشگران این واحد تقدیر شد.

مدیرکل پژوهش و اجرای نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیما در این نشست، با اشاره به اهمیت نظرسنجی در چرخه پیام، گفت: هدایت افکار عمومی به عنوان مهمترین رسالت رسانه ملی، مستلزم شناخت افکار عمومی است.

محمدمهدی منصف پور ادامه داد: پرسشگران به واسطه ارتباط نزدیک با مردم، به صورت علمی افکار عمومی را بازروایی می کنند که برنامه ریزی های صدا و سیما هم برای جلب رضایتمندی مخاطبان، بر این اساس صورت می گیرد.

وی همچنین از تلاش های مدیران و پرسشگران صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در اجرای سریع و دقیق نظرسنجی های انتخاباتی و جلب اعتماد مردم استان در بیان شفاف نظرات خود، قدردانی کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری هم در این نشست، با اشاره به نقش مردم در تمامی فرآیندهای تصمیم گیری کشور، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نظام مردم سالاری دینی گفت: صدا و سیما، رسانه ای است که به طور مستقیم با مخاطبان در تعامل بوده و لازمه پیشرفت و موفقیت آن، شناسایی نظرات و خواسته ها و حرکت در راستای رضایتمندی مخاطبان است که حوزه پژوهش و نظرسنجی نقش مؤثری در این زمینه دارد.

مهرداد عظیمی، به رشد 3/17 درصدی مخاطب برنامه های شبکه استانی سیما و رشد 8 درصدی مخاطبان شبکه استانی صدا در 11 ماه گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: این افزایش مخاطب به پشتوانه نظرسنجی های دقیق صورت گرفته در واحد پژوهش مرکز است.

انتهای پیام/ ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.